Image

Tyytyväiset asiakkaamme ovat meille tärkein onnistumisen merkki

Asiakkaan toiveiden kuunteleminen ja siivoushaasteiden ratkaiseminen on tärkein tavoitteemme kaikessa mitä teemme. Tyytyväiset asiakkaat ovat meille onnistumisen merkki – olisiko Sinunkin yrityksesi aika hankkia puhtaasti parempaa siivousta?

Pyydä tarjous
Kalju mies seisoo ruokakaupassa.

K-Supermarket Raisio Center

Kalju mies seisoo ruokakaupassa.

Ruokakaupan peruspilarit: siisteys, puhtaus ja tuoreus

lime quote

– Halusimme kumppaniksemme paikallisen yrityksen, jolla on kotimainen omistus. Meille on tärkeää, että yhteiskunnallisista vastuista on huolehdittu. Kun asiat ja paperit ovat kunnossa, kumppaniin voi luottaa, kertoo K-Supermarket Raisio Centerin kauppias Timo Könttä, miten edellinen toimija vaihtui Cleantimeen seitsemisen vuotta sitten.

Kun 2500 neliön myymälä on auki joka päivä klo 6–22, myös ylläpitosiivous tehdään joka aamu ja ilta. Aamuagendalla ovat myymälä, lattiat ja toimisto – iltaisin keittiömaailma ja palvelupisteet. 

Vuosittain siivotaan lisäksi kaikki nurkat hyllyjen, rullakoiden sekä lavojen alusia myöten. Tämä ”joulusiivous” tehdään perinteisesti syyskuussa.  – Siivouksen monimuotoisuus on lisääntynyt, kun myymälässä on leipomo, sushipiste ja keittiö, listaa Könttä.

Raisio Centerissä tehtäväjako on selvä. Henkilökunnan aika on varattu asiakaspalveluun, siivousfirman väki hoitaa oman tonttinsa. Jos siivoukseen liittyen tulee jotain kommentoitavaa, myymälän väki tietää, että puhelimeen vastataan 24/7. – Yksi numero riittää. On inhimillistä, että joskus on tartuttava luuriin. Ratkaisevaa on se, että miten tilanteeseen reagoidaan ja miten homma hoidetaan.


Citymarket Ravattula

Kauppiaspariskunna mies ja nainen seisovat hedelmätiskin edessä.

Plussat joustavuudesta, nopeudesta ja saavutettavuudesta

lime quote

– Kuka kävisi ostoksilla likaisessa ruokakaupassa? Siivouksen kannalta myymälän sisääntulo on kaiken A ja O. Ensivaikutelma on tärkein – heti aamusta alkaen. Siksi päivittäinen ylläpitosiivous on räätälöity meille aamutunteihin. Edellisen päivän 2000–4000 asiakkaan jälkeen paikat laitetaan valmiiksi vastaanottamaan uudet asiakkaat, kiteyttää Ravattulan Citymarketin kauppias Timo Ilmolahti.

21 vuotta Ravattulaa luotsannut Ilmolahti on toistakymmentä vuotta luottanut Cleantimeen. – Yritys on sopivankokoinen: tunnemme ihmiset, on helppo kommunikoida. Erityistoiveet huomioidaan, aina saa puhelimella kiinni ja esihenkilön tarvittaessa paikan päälle.

Ison marketin haastava lattia on päivittäisen huomion kohteena. Ylläpitosiivouksen lisäksi tehdään peruspesuja osastoittain. Myös takavarasto siivotaan säännöllisesti. – Ruokakaupassa on mielestäni vain a-luokan hommia, joihin myös siivous kuuluu, toteaa Ilmolahti.

Kauppiaspariskunna mies ja nainen seisovat hedelmätiskin edessä.

Image

Citymarket Kupittaa

Image

Jos se olisi helppoa, tekisimme sen itse

lime quoteSiivous on välttämätön paha, mutta se on myös haastava ja vaikea ala. Jos se olisi helppoa, tekisimme sen itse, toteaa Kupittaan Citymarketin kauppias Hannu Aaltonen.

Meillä on ollut kokemusta muistakin siivousalan yrityksistä, mutta Puhdas Groupiin (joka toimi Turun alueella aiemmin nimellä Cleantime) olemme olleet jo vuosia tyytyväisiä. He reagoivat nopeasti, jos tulee jotakin erityistä ja yllättävää – ja näitähän aina tulee arjen tekemisessä. Puhdas Group hoitaa homman nopeasti, yrittäjämäisesti sekä ammattitaidolla!


Teollisuusliitto ry

Image

Suomen suurimmassa ammattiliitossa arvostetaan puhtautta ja vaivatonta yhteistyötä

lime quote

– Parasta on, että tilat ovat siistit ja yhteistyö helppoa. Puhdas Group huolehtii kaikesta, eikä meidän tarvitse puuttua mihinkään. Toiveitamme kuunnellaan ja kommunikointi on helppoa, kiinteistövastaava Sari Hannula Teollisuusliitosta kertoo.

– Keskustelemme kuukausittaisissa palavereissa, miten on mennyt ja onko tullut jotain uutta puolin tai toisin. Sähköposteihin saa vastauksen jo samana päivänä, hän lisää.

Teollisuusliiton toimitilat pysyvät puhtaina säännöllisen ylläpitosiivouksen ja suursiivousten avulla. Samat siivoojat ovat huolehtineet tilojen puhtaudesta yhteistyön alusta – eli vuodesta 2018 – lähtien.

– Toimistomme on iso ja sokkeloinen. On tärkeää, että siivoojat tuntevat tilamme hyvin. Yksi toiveistani olikin, että samat puhtaanapidon ammattilaiset huolehtivat kiinteistöstämme. Toimistossa työskentelee paljon ihmisiä ja siksi valintamme on päivittäinen ylläpitosiivous. Suursiivoukset tehdään puolestaan kesällä, jolloin suurin osa lomailee. Tämän yhdistelmän ansiosta toimisto pysyy aina hyvässä kunnossa.

– On kaikkien etu, että tilat ovat puhtaat. Lisäksi korona opetti siisteyden tärkeyden: sitä on hyvä vaalia niin kotona kuin toimistoissakin, Hannula muistuttaa.

Image

Image

Linnanmäen huvipuisto

Image

Linnanmäellä siisteys on tärkeää hauskanpidolle, työlle ja turvallisuudelle

lime quote– Siisteys on meille erittäin tärkeää; asiakkaan näkökulmasta se kuuluu viihtyisään huvipuistoympäristöön ja luo mielikuvaa laadukkaasta matkailukohteesta. Laadukkaalla puhtaanapidolla on tietenkin myös suuri merkitys työntekijöillemme eli Hupimestareillemme; siistissä ympäristössä työt ja asiakaspalvelu sujuvat mahdollisimman hyvin, kertoo Anssi Tamminen, Linnanmäen huvipuiston tekninen johtaja.

– Puhtaus ja järjestys edistävät myös turvallisuutta: siisti ympäristö on turvallinen ympäristö niin asiakkaillemme kuin työntekijöillemmekin, hän tähdentää.


Perkkaan Huolto Oy

Image

Porrassiivous ja peruspesut säästävät taloyhtiötä remonteilta

lime quote– Perkkaan Huolto on aluehuoltoyhtiö, jonka omistaa taloyhtiöt. Omistajien lisäksi asiakkaanamme on muitakin taloyhtiöitä. Yksi tärkeä osa huoltoa on siivous; olemme ulkoistaneet siivouspalvelut eli meillä ei ole omia siivoojia, kertoo Tuula Haajanen, Perkkaan Huolto Oy:n hallituksen puheenjohtaja.

– Avoimuus ja hyvä yhteistyö ovat tärkeitä – olemme olleet tyytyväisiä palveluihin ja yhteistyö on sujunut hyvin. Peruspesut ja vahaukset, sekä saunaosastojen jokajouluiset desinfiointipesut ovat sellaisia palveluita, joita olemme tilanneet säännöllisesti, hän jatkaa.

– Perkkaan Huollon asiakkaina on monia yli 40 vuotta vanhoja taloyhtiöitä. Siitä huolimatta porrashuoneissa ei ole tarvittu remontteja, koska peruspesut ja vahaukset suoritetaan aina kerran vuodessa, sekä säännöllisestä ylläpitosiivouksesta huolehditaan tunnollisesti, Tuula kiittelee.

– Siisti porrashuone on taloyhtiön käyntikortti! Se myös lisää asukkaiden viihtyvyyttä ja tilojen turvallisuutta  –  lisäksi siivoojat ovat lisäsilminä taloyhtiön hyvässä ylläpidossa, hän lisää.

Image

Image

Count Deal Oy

Image

Tilitoimiston arki vaatii puhtautta ja järjestystä

lime quote– Yhteistyömme on jatkunut siivouksen merkeissä jo viitisentoista vuotta, kertaa Jukka Hämäläinen, KLT, MBA, HTM -tilintarkastaja Count Deal Oy:stä.

– Alallamme tilintarkastuksessa ja taloushallinnossa tarvitaan henkilökunnalta tarkkuutta ja motivaatiota, jolloin yleinen järjestys ja siisteys ovat äärimmäisen tärkeitä yrityksen toiminnan kannalta. Lisäksi asiakkaita käy toimistollamme säännöllisesti ja kun paikat on kunnossa, se viestii myös yrityksen luotettavuudesta – eli voi sanoa, että asiakas tykkää ja meidän on paljon mukavampi tehdä duunia, Jukka summaa.


Kalevala Koru Oy

Image

Korutehtaalla siisteys ja järjestys tekevät työstä sujuvaa

lime quote– Laadukas siivouspalvelu on meille tärkeää sekä työntekijöiden viihtyvyyden että ennen kaikkea tehdastilojen työturvallisuuden kannalta, kertoo Mika Laakso, Kalevala Koru Oy:n työnjohtaja.

– Tuotantotiloissa siisteys on avainasemassa: työnteko on silloin mukavampaa ja vältytään myös turhilta keskeytyksiltä, kun paikat ei ole epäjärjestyksessä tai pölyisiä, hän lisää.

Image

Image

Autokeskus

Image

Autoliikkeessä arvostetaan mutkatonta ja sujuvaa yhteistyötä siivousasioissa

lime quote– Puhdas Groupin organisaatiossa on matala hierarkia ja työnjohto on helposti lähestyttävää. Yhteistyö heidän kanssaan on välitöntä ja mutkatonta. Asioihin reagoidaan nopeasti ja niihin suhtaudutaan sillä vakavuudella kuin odotan. Harvoin yhteistyö toimii näin joustavasti, kiittelee Sami Eloluoto Autokeskus Oy:stä.

– Kaikki tämä tuo meille lisää tehokkuutta ja ajansäästöä. Aikaa jää oman työn tekemiseen. Puhdas Groupilla on hyvä ilmapiiri; se näkyy ja sen voi aistia tänne asti. Työn laatu on sen mukaista mitä on sovittu – hyvän ja kiitettävän välillä. Puhdas Groupilta on tullut jopa kehitysehdotuksia ja kartoituksia siitä, miten voimme säästää siivouskuluissa. Tämä on poikkeuksellista oma-aloitteisuutta palveluntarjoajalta ja olen tähän erittäin tyytyväinen, hän toteaa.


Leipomo Salonen

Image

Leipomon siivouksessa tarvitaan ketteryyttä ja joukkuepeliä

lime quote– Toimimme leipomoalalla ja meidän kanssamme siivousyrityksen pitää pystyä nopeisiin muutoksiin. Lisätarpeita ilmenee jatkuvasti, joten yhteistyön pitää olla joustavaa. Tilanteet muuttuvat todella nopeasti ja ennalta-arvaamattomasti näin isossa talossa, listaa Raisa Lundell, Leipomo Salonen Oy:n laatupäällikkö.

 – Meillä on onneksi hyvä joukkue kasassa; Salosen työnjohto ja henkilöstö sekä Puhdas Groupin työnjohto ja siivoojat. Meille on tärkeää, että Puhdas Group on aina osoittanut olevansa kiinnostunut meistä ja reagoinut heti, kun on ilmennyt jotakin tarvetta. Työnjohdon kanssa voidaan sopia asioista myös puhelimitse, eli aina ei tarvitse edes nähdä ja asiat hoituvat silti, hän jatkaa.

– Meillä on jo pitkä yhteinen historia takana ja voin vilpittömästi suositella muillekin Puhdas Groupia yrityskumppaniksi hoitamaan siivouksenne, Raisa toteaakin lopuksi.

Image

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
K citymarket turku ravattula logo.